sobota, 10 sierpnia 2013

Z innej beczki.

Witam. Dzisiaj nietypowy post, ponieważ nie wstawię opowiadania. Jadę w góry i nie będzie mnie tydzień, nareszcie. Nie miałam weny żeby pisać. Chociaż, ostatnie noce były bezsenne i coś skleciłam, ale muszę poprawić błędy i dopiero wrzucę na bloga.

Teraz coś dla miłośników książek. Słuchajcie, z całego serca, polecam Wam, książki Carlos'a Ruiz'a Zafona. Zakochałam się w jego literaturze i uwierzcie mi odkochać się nie mogę. Napisał powieści dla młodzieży, jak: Książę Mgły, Pałac Północy, Światła Września, Marina - każda kryje w sobie mrok i tajemnicę, wciągające i pełne pasji. Najbardziej, zachwycił mnie cykl Cmentarz zapomnianych książek. Jeżeli szukacie opowieści pełnych tajemnic, szokujących, pięknych opisów to sięgnijcie po książki genialnego Zafona.

A to, Moi Kochani, dla tych, którzy całe swoje życie poświęcili jednemu chłopcu z blizną na czole.  Pamiętam ten dzień, dzień, w którym po raz pierwszy otworzyłam Harre'go Potter'a. Własnie w tedy magia weszła w moje serce, zawładnęła moim ciałem. Dzięki tej książce, moje dzieciństwo było wspaniałe.


KATHERINE
:*

1 komentarz:

  1. Księcia Mgły przeczytałam! Wspaniały! Autor potrafi naprawdę czarować słowami!
    Cmentarz zapomnianych książek! - to może być ciekawe muszę to przeczytać!
    Czemu, ja Fanka HP nr 1, nie widziałam tego filmiku?
    Co do Śmierci, po przeczytaniu Złodziejki książek <3 zmieniłam swoje zdanie o niej!

    OdpowiedzUsuń